УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Загальні положення

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», товар неналежної якості підлягає поверненню та обміну. Порядок повернення Товару регулюється нормами Цивільного кодексу України та Законом України «Про захист прав споживачів».

 

У випадку відмови від Товару неналежної якості, придбаного за безготівковим розрахунком, Покупець має право узгодити з Продавцем заміну товару або повернення коштів впродовж 10 календарних днів.

Повернення, обмін, компенсація вартості товару

Повернення, обмін або компенсація вартості товару можливі за дотримання наступних умов:

  • товар не був у вжитку;
  • всі пломби та ярлики залишилися неушкодженими;
  • збережено цілісність комплекту та упакування;
  • є гарантійний талон і документ про оплату.;
  • товар не належить до переліку тих, що не підлягають поверненню згідно з постановою КМУ № 172 від 19.03.1994.
Доставка

При отриманні Товару у відділенні служби доставки або кур’єра перевірте, чи Товар неушкоджений і в комплекті.

 

Якщо щось пошкоджене або чогось не вистачає, негайно зателефонуйте в компанію INSPE за номером +38067 60 00 353, складіть акт разом з кур’єром або працівником служби доставки та відмовтеся від товару.

 

Компанія INSPE не відшкодовує вартість Товару, якщо ви не перевірили його якість і комплектацію при отриманні.