УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», товар неналежної якості підлягає поверненню та обміну. Порядок повернення Товару регулюється нормами Цивільного кодексу України та Законом України «Про захист прав споживачів». 

 

У разі відмови від Товару неналежної якості, оплаченого за безготівковим розрахунком, Покупець має право погодити з Продавцем заміну Товару чи повернення коштів впродовж 10 календарних днів.

Оформити повернення/обмін/ компенсацію вартості Товару можливо, якщо:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту і упаковки не порушена;
  • Покупець має гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • Товар не є у переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172)


При отриманні Товару  в службах доставки/ у кур'єра, ви зобов'язані перевірити товар на цілісність і комплектність. У разі виявлення ушкоджень або недокомплекту, необхідно на місці повідомити про це компанію INSPE, зателефонувавши за номером: +38067 60 00 353, скласти акт у присутності працівника служби доставки та відмовитися від отримання.
Компанія INSPE не відшкодовує та не повертає кошти на Товар, якість та комплектацію якого ви не перевірили в момент отримання.